Pages

Wednesday, May 14, 2014

a trip to Sunway Lagoon with #dorm4spm2013

Bismillah

act, benda nie dah rancang lama gilaaa, tapi malangnya, aku tak dapat join mereka pada mulanya. sebab nie lah aku merajuk dengan ibu sampai tak keluar bilik tu. hahha tak matang. dyorg sebenar nya ada kat KL 4 hari 3 malam, tapi aku iman dan yeye join mereka pada hari ke tiga.
 
 pehh atlast ibu kasi aku pergi. kau tahu tak cane perasaan dia. pipa pun boleh najwa pun bolehh. hahaha Alhamdulillah.  meh sini senarai sikit ahli kumpulan, ada Faz , Aimi, Mazni dan Iffa yang pergi KL pada hari ahad. lepas tu hari isnin ada naqiah. lepas tu hari selasa barulah aku iman dan yeye ke sana sebab dan pergi sunway harga masuk RM 40 je beb. kami pun amik lah bas dr MC jam 9.30. sampai mc beli ticket terus gerak. sampai sana tunggu merka di tbs, adalah najwa sekali. lepas tu terus gerak ke suway, jumpa lah pipa. so total 9 org kesemuanyaaaaaa.
 
 uuuu kami pun berjimbaaa. sampai je sana jumpa lah emma maembong bong bong. kehkeh.

 lepas tu masuk lah sunway. sampai lah petang. 
okay nie lepas naik buaian * aku tak ingt nama dia. pehhh kau tahu ya Allah, cuak gila. aku tak tahu lak dia lagi extreme dr genting. kau boleh bayangkan bila laki yg jerit"woii bila nak berhenti""woiii berhenti lah bab*" haaaaaaa. macam macam aku dengo sampai cuak pun nak gelak hihi
SELFIE BERLEBIHAN, HARAP FAHAM

lepas tu ptg ayah najwa amik, pipa pun pulang. kami pun ke sunway pyramid sampai isyak. lepas tu baru balik.

jadi pada malamnya kami pun menginap di rumah pazz di bukit jalil. buat lah cupcake. lepas tu esoknya, kami pun kemas kemas lepas tu singgah jalan tar ,
 lepas tu pulang ke melaka. lepas tu pergi lah jj dgn iman dan yeye. lepas tu ibu ayah pun amik lah dalam pukul 6. engko bayangkan aku dr pagi berjalan lepas tu ibu ajak shopping. pehh mak aihhh, lenguh beb. hahahah tapi aku kan dak dak bar, so aku tahan lahhh sampai malam. okay sekian sahaja.















No comments:

Post a Comment