Pages

Tuesday, May 13, 2014

A trip to Universal Studio Singapore

heyyyyyy, haha gua nak cerita pasal uss yg aku pergi dengan ibu aku lebih kurang sebulan yang lepas. depa minta gambar, tapi macam mengada jea nak spam ig korg. haha. so saya post disini sahajalah yeee. dia macam tak banyak benda sangat nak cerita sebab dah lama berlalu kan. so kita kasi gambar jea. hihi. sebab saya jea yang tinggal di rumah, makanya, hanya saya dan ibu jelah join ke sini. kebetulan masa tu ayah kursus. perjalanan ke JB mula jam 6 pagi katakauu. lepas tu sampai imegresen kol 11, lepas tu ramai snagt so  hal di imegresen settle jam 12 lebih centuu, lepas tu pergi lah ke pulau sentosa. okay masuk USS ticket dia adalah RM 178. convert ah to dolar. kami menghabiskan masa dengan pelbagai aktiviti. sampailah kepetang, sebab tak banyak benda nak cerita, nah lah gambar, tengok sendiri. hahah

so this is my mum, Puan Fauziah



















aku pergi sini dengan kengkawan ibu. lepas tu ada sorg staff nie ada adik. nama adik dia atika jugak. lepas tu semua org nak kata muka kami sama lah, hahahahha sebab akak tu muka berisi seperti saya :3 hahahha. tapi entahlah, muka akak tu familiar, tapi aku macam kene mengingatkan kembali siapa. tapi masa first time jumpa serious macam kenal. yang penting ibu join semua ahh naik roller coster bagai, padahal biasa dia ngedate dgn ayah jea, tak pernah join aku abang jaei main mainan extreme nie semua. bailah sekian sahaja dari saya. hihi

No comments:

Post a Comment