Pages

Wednesday, May 14, 2014

reunion #BudakBenz

Bismillah
Heyyyyyyy hahahahahhahaha. Berdiri nya saya disini.  Okay tak aku tengah menyiarap sebenarnyaaa. Okay tak kelakar.
Seperti yang sedia maklum, pada 2 dan 3 Mei yang lalu, kami #BudakBenz telah mengadakan reunion katakauuu di Joned’s chalet. Kehkeh. Nama chalet dia lain sebenarnya. Chalet tu kat Tanjung Bidara tapi aku lupa apa nama dia. Kami konvoi okay, hahahaha ada tiga kereta tiga motor dan semestinya semua lelaki yang bawak. Hahahaahhaha sebab budak benz perempuan ada tujuh orang, tiga orang ada lessen kereta tapi sorang tak datang, lagi dua org tak boleh bawak, biasalah perempuan kannn.sebenarnyaaaa, event nie dah lama gila rancang tapi asik cancel. sebab macam macam. jadi, Alhamdulillah, atlast benda nie jd jugak. tapi ahli kami tak cukup semua, dari 23 orang, 7 orang tak dapat pergi iaitu, Hakim, Amirul, Hafiz, Afnan, Umi, Fatin dan Ismaja.. tinggallah kami 16 org iaitu 4 perempuan dan 12 lelaki.
So marilah saya cerita tentang aktiviti aktiviti yang dilakukan.

Terima kasih kepada Zhariq yg telah mengambil saya di rumah menaiki libinaaaa bersama acap K pada jam 11 lebih. Lepas tu kitorg pun pergi lah SIS jumpa Mak amek barang. Lepas tu kitorg pun pergilah Tesco  makan kepciii dan tunggu aimi, lepas tu zhariq dgn acap k pun pergilah solat jumaat dan tity dan aimi pergila beli barang yg belum ada lagi. Lepas tu kitorg pun tunggu la budak muar dgn Red macam org gila dekat Tesco. Tapi malangnya si redjaaa dgn bad tunggu kat tesco lain. Apak dia hambar.
Last last semua pergi rumah yaya amek yaya dengan pipa. Lepas tu pergi singgah rumah red amik ayam yg red dah beli dan cuci. Lepas tu kami pun otw ke tanjung bidara. Sampai je chalet semua pun menunaikan lah kewajipan. Setelah itu kami pun berkonvoi tiga kereta ke Pengkalan Balak untuk sesi berbanana boat. Naik banana boat sepuluh ringgit sorang. Apak ahhh. Malas nak cerita pasal yg takboleh berenang punya kes. Haha. sebelum tu, post nie banayk gila selpieeee, so, sorry lah. hahaha
 

Okay malam pulak, kami pun mulalah sesi bbq selepas maghrib. Nampak beriman sikit kan bila semua dah solat. Alhamdulillah.  Ada ayam ada spaghetti. Semua red yg settle kan. Bagus kann ? hahaha *clapclapclap*
 
Lepas jea sesi bbq , kami pun solat isyak, lepas tu semua pun bersiaplah untuk bermidnight movie. Sekali lagi kami pun berkonvoi leeehh tiga kereta. 
 


ada toyol lintas masa kami selpiee

 Sampai jea kat DP, Nyol pun dah tunggu.
 

 aku pun bermanja lah dengan yaya
 
 Kami pun tengok lah movie. 
 
Nyol pun telah berkelakuan pelik pada malam tersebut. Aku rasa satu panggung menyirap. Hahah dan Yaya pun telah membuat satu filem singkat yg mampu menggembirakan dua baris penonton. Part yaya nie lagi segan ahh sebenarnya. Sumpah segan. Haha malas nak cerita nanti yaya nangis.
Baiklah kau bayangkan amik ticket pukul 12.10 tak silap aku, habis pun dekat kol 3 lebih tak silap.
 
 So, semua pun berkonvoilah balik ke chalet. Sampai pun pukul 4 lebih, balik jea semua tidur. Lepas tu esoknya bangun subuh jam6.30, perempuanlah.so, sebab awal sangat, lelaki pun tak bangun lagi untuk bersarapan, kami pu ke pantai dalam pukul 7 centuu





Haha lepas tu, sebab nak tunggu budak laki yg lembab sangat, nak guntung rambutlah, nak mandi pantai lah, kami pun bersiap.lepas tu dah siap jalan kat pantai lagi sekali.dan sambil makan meruku

lepas tu, engko bayangkan, dah lama gila nak mati tunggu, dah lapar gila. lepastu terus lah pergi dgn Jariq sarapannya, sekali kau nmpk amin dgn bad dah makan. apak ahhh. pergi dua org jea naik kereta. bukan nak ajak. punylah lama kami berthan kelaparan :(


 lepas makan, kami pun pulang ke chalet, berkemas dan bersiap untuk berbowling sebelum berpisah. malas nak cerita kan pasal score dia. hahahahahahah :>




so lepas berbowling, aku dan jariq pun hantau aimi dan pipa ke mc. dan Jariq pun hantar aku ke rumah. Jariq pun ada meninggalkan wasiat  kepada aku. hahah okay, nanti kau mati aku tunaikan. hihi

nie pulak selpie dalam kereta nak tunjuk siapa dapat duduk depan. 
tak matang kan yaya ajak aku lumba lari sebab nak tengok siapa dapat duduk depan? hahahaha
yaya menang dalam acara nie.




maka dengan ini, terima kasih lah kepada #BudakBenz yang telah sama sama menghadirkan diri bagi memeriahkan majlis kali ini. saya berharap agar next reunion akan genap lah 23 orang. saya ulang 23 orang, haha. insyaAllah. 
terima kasih terima kasih terima kasih




No comments:

Post a Comment